author profile
Nishikawa
音響技師/PAエンジニア
1990年代初頭、心斎橋クラブクアトロでキャリアをスタート。全国のライブハウスはもとより、スタジアムクラスのライブ、フジロックなどのフェスなどでライブPAを担当。現在手掛けているアーティストはSuchmosやクラムボンら。ミュージシャンが望む音像を会場で再現するその職人的センスは多くのクリエイターに支持されている。直近の担当作にSuchmos『THE LIVE YOKOHAMA STADIUM 2019.09.08』(F.C.L.S./Ki/oon Music)
「クリアなのに冷たさは感じない。むしろ温かい」 プロの現場や音に敏感なリスナーに圧倒的な支持を受けているゼンハイザーのイヤホン『IE100PRO』、ヘッドホン『HD25』、その魅力をSuchmosやクラムボン、フジロッ
Categories
Learn from Pedaltrain! How to Build an Effects Pedal Board - Nano Edition
[Product Review] Warm Audio Mic & Processor by Kenji Nakai - Part 2
You Can Do All of That With Only One Foot? The Evolving EXP Pedal
[Product Review] Warm Audio Condenser Microphones by Rento Kimura
A Layout for Building a Pedalboard? - Let’s Make A Clean Layout With Simulators
[DTM] Graduating from USB Microphones! Recommended Entry-Level XLR Mics
2025/12
Search by Brand
Brand ListShopping
Find a Product
Customer Service
© Sound House

