author profile
        Naruki
現在は日本に在住しながら、欧米の制作を軸に活動しています。プロデューサーとして楽曲全体の制作指揮から編曲まで担当することもあります。国内ではラジオへの CM 出稿数で日本一を記録し、YouTube への CM 出稿数は世界一を記録したことがあります。(2016年度)現在は映像制作やライブシーンに於いて Dolby Atmos 関連の制作でハードウェア側の技術支援や意見交換、制作に携わっています。
In the previous articles, I gave a very brief overview of Dolby Atmos and its operation. A ‘rough understanding&rs
Dolby Atmos can be quite challenging to grasp and get accustomed to initially. Let’s delve into the basics usin
Have you heard of terms like ‘immersive audio’ or ‘spatial audio’? ‘Immersive’ me
Categories
[2025 Edition] 7 Recommended Multi-Effects Processors for Live Performances!! [Mid-Range 30,000-80,000 Yen]
8cmシングルにハマった話 ~小さな円盤がくれる音楽のワクワク~
Can the PLAYTECH Noise Gate Work for Progressive Metalcore?
Active Band Man Chats - Let’s Do a Monotone Edition
Simple But Mighty - Why I Will Never Part With My Canare Shield Cables
Vagabond Synth Nerd’s Journal Vol. 265 - MoMA Collection-Style Timeless Live Albums - Part 1: Japanese Edition
2025/11
Search by Brand
Brand ListShopping
Find a Product
Customer Service
© Sound House

  